Destinace Sušice

Na první pohled jednoduché logo s komplexním vizuálem.

Při tvorbě jsem se viděl na procházce po Sušické pavučině, kdy příjemně hřeje slunce, poslouchám šum lesů a nechávám kolem sebe plynout krásu a klid destinace, která není zatrpklá, ani stará, ale otevřená všem. Destinace, která má rozhodně co nabídnout.

Hlavním prvkem je brána (okno do Šumavy, otočený erb, otevřenost) – jednoduše použitelná na vizuálech a dá se s ní hrát. Symbol vychází z otočeného erbu Sušic. Cílem vizuálu je přilákat mladé lidi a navodit pocit pohody a pohodové dovolené.

Dnes je trh „přelogovaný“, a tak jsem vzal v potaz hru s vizuálem – brána ve vizuálu ukazuje části destinace a může se různě prolínat na propagačních materiálech, čímž dokáže brand fungovat i bez použití loga a stane se více viditelný. Logo je maximálně jednoduché a minimalistické, čímž dochází k výborné zapamatovatelnosti. Zároveň může být unikátní díky symbolu brány, což není žádný klišé prvek jako krajina, kopce, řeka, hrad, …, který se vyskytuje v každém druhém logu.

Project Info
Datum:
Sledujte mě