Logo a vizuální styl Motoprint

Motoprint vyrábí samolepky na kola motorek s vlastní grafikou, svůj vizuální styl ale svěřili mně… a to v rámci rebrandingu. Pro logo a celý vizuální styl jsem z původních dvou barev promyšleně vsadil na jednoduchost agresivnější červené. K motorkářům perfektně sedí, sálá z ní energie a síla. Cílovou skupinou zákazníků Motoprintu jsou často fanoušci MotoGP, proto jsem jako hlavní symbol zvolil písmeno M se šachovnicí pro hladký průjezd do cíle. Font loga je zkosený jako výraz aerodynamiky.

 

„Mezi mnoha návrhy různých grafiků vynikl Bohuslavův návrh svou čirou jednoduchostí, ale zároveň promyšlenou koncepcí. Přestože naše představa o logu se zprvu ubírala zcela jiným směrem, jeho návrh se nám tolik líbil, že nás posunul v náhledu na celou další strategii komunikace značky.“
Petr Hovorka
jednatel Printrinity s.r.o.
Project Info
Kategorie:
Datum:
Sledujte mě