Projekty2

Grafiku jsem tvořil pro hromadu projektů. Od pivních etiket po banner na výkopové práce. Všechno se sem nevejde, proto vybírám jen pár ukázek – ať vidíte konkrétní výsledky mé grafické práce. Koukněte.

Cesta k vínu

Pro rodinné vinařství z Jižních Čech jsem vytvořil logo, etikety a prvky vizuálního stylu. Značka má působit lidsky a kvalitně – cílem vinařství není prodávat vína v nákupních řetězcích, ale tvořit kvalitní víno s příběhem, které si lidi zamilují.

K projektu

Vizuál pro milovníky čokolád

Don Coco prodává luxusní a prémiové pralinky z českých čokoládoven. Mým cílem bylo rebrandovat značku, osvěžit sítě a "zabalit" obaly.

K projektu

Sedlecká vína

„Naší snahou především je, aby vína byla v souznění se zdejším terroir a naplno vynikla jejich poetika.“

K projektu

Spousta analýz a grafů...

V rámce spolupráce s CEEC Research pravidelně vytvářím kvartální a půlroční analýzy a grafiku na pravidelné konference ve stavebnickém oboru.

Ve zdravém těle zdravý duch

V rámci rebrandu společnosti Aktin na novou značku Vilgain jsem vytvořil a přetvořil několik desítek etiket a obalů.

Sledujte mě